Últimas

Un nombrós grup d'alumnes de 3r d'ESO del nostre centre estan gaudint, durant aquesta setmana, de la tradicional estada a Londres, acompanyats per les professores d'Anglés Rosa Gil, Mila Miguel, Paz Pérez i Concha Pomares, i per la directora Araia Galiana.

Teniu algunes fotos del viatge al següent enllaç.

PHOTO 2020 02 04 11 49 44

El passat 16 de desembre, l'alumnat de PR4, acompanyat del seu professor Carlos Segura, va assistir a la II TROBADA DE JOVES DE LA COMUNITAT VALENCIANA DE LA XARXA DE MEMÒRIA I PREVENCIÓ DEL FEIXISME celebrada a la ciutat de Xàtiva, i organitzada per l'associació AMICAL de Mauthausen i l'IES Dr. Lluís Simarro de Xàtiva.

Cal recordar que 5 alumnes del nostre centre, acompanyats pel mateix professor, participaren l'any 2016 a la trobada de conmemoració de l'alliberament del camp de Mauthausen celebrada al mateix camp austriac.

Arribats en tren a Xàtiva, vam compartir els treballs que diferents instituts de la Comunitat Valenciana havien realitzat al voltant dels republicans espanyols exiliats a França finalitzada la Guerra Civil. Republicans que, en molts casos, van acabar sent prisioners al camp de concentració nazi de Mauthausen.

La convivència amb 70 estudiants d'altres centres (inclosos un institut de França, i  un altre d'Aústria) va estar molt profitosa, i al Teatre de Xàtiva sentirem moltes emocions al escoltar les diferents intervencions que hi es produiren. També n'hi hagué moments d'esbarjo com quan l'Ajuntament de la localitat ens va convidar a un plat de paella, a les instal.lacions de l'institut.

A la tornada, tots i totes teniem clar que cal continuar lluitant per a que les idees feixistes no tornen a imposar-se mai més.

FOTOS ACÍ

20191213 094917

Un volta més l'IES Malilla fent una aposta molt ferma per la Igualtat real entre homes i dones. El passat 17 de desembre, vam rebre la visita de les jugadores de futbol femení de la primera plantilla del València Club de Futbol. Van oferir una xarrada molt interessant als i les alumnes de Segon de Batxillerat.

Teniu les fotos de l'event POLSANT ACÍ

20191217 VCFF IES MALILLA 28