Últimas

Com tots els anys, l'alumnat de Química de 2n de Batxillerat va gaudir la Química. L'activitat va tindre lloc en la Facultat de Ciències Químiques l'11 de gener i en ella van realitzar pràctiques de laboratori i demostracions amb gel sec. Amplieu imatge clicant ací.FOTO 2º bat

Mis niños def copiaEl dilluns 18 de desembre l'alumnat Mediador del nostre institut va participar en la trobada que tradicionalment es celebra a l'IES Benlliure.

"La petjada que deixem" era el tema a tractar aquest any, amb 5 punts: Tolerància, Parla'm, però bé, Cultura de la Pau, l'Aigua i els Residus. A més, vam aportar la pancarta.

Van haver activitats d'acollida, exposicions i reflexions grupals que es plasmaven en cartolines. Amb aquestes, hi haurà una exposició itinerant.

Podeu veure les fotos de l'event CLICANT ACÍ, o entrant al Facebook de l'IES Malilla.

L'alumna del nostre centre Sandra Alonso Rodríguez, del Segon de Batxillerat A, ha sigut seleccionada per participar en l'Olimpíada de Química.

Enhorabona!IMG 20171218 132747 146