Desde Mayo '15193935

Últimas

Comuniquem que a l'agenda repartida a l'alumnat del centre, a l'apartat de les dates de les Vacances de Pasqua, on apareix: "des del dijous 29 de març al dilluns 9 d'abril" (incorrectes), ha d'aparèixer: "des del dijous 18 d'abril al dilluns 29 d'abril de 2019" (correctes).

Els demanen disculpes per les molèsties que l'errada haja pogut ocasionar-los.

Moltes gràcies.

Comunicamos que en la agenda repartida al alumnado del centro, en el apartado de las fechas de las Vacaciones de Pascua, donde aparece: "entre el jueves 29 de marzo y el lunes 9 de abril" (incorrectas), debe aparecer: "desde el jueves 18 de abril al lunes 29 de abril de 2019" (correctas)

Les pedimos disculpas por las molestias que el error haya podido causarles.

Muchas gracias.

FALLO DEFINITIVO

Desde el departamento de Jóvenes Investigadores del IES MALILLA tenemos el placer de comunicaros que el jurado ha emitido su fallo en el IV CERTAMEN IES MALILLA JÓVENES INVESTIGADORES .

1. ELS CIE: ILLES INVISIBLES

2. LA LACTANCIA MATERNA: Normalicemos lo natural

3. ANÁLISIS DE LAS VARIABLES DEL CULTIVO DEL HABA

4. DORMIR NO ES PERDER EL TIEMPO. Estudio epidemiológico de los hábitos de sueño de los adolescentes

5. REFORMA ENERGÉTICA EN UN CENTRO EDUCATIVO

Muchas gracias a todos los participantes y a los miembros del jurado.

Es comunica als pares/mares dels alumnes de 1r i 2n d'ESO que havien anticipat 7,50 € per contractar l'assegurança escolar voluntària que finalment no es subscriurà la pòlissa pel curs 2018-19.

En breu rebreu una carta per mitjà dels vostres fills, informant de la situació i de les instruccions per retornar les quantitats aportades.