Esta semana1980

Últimas

Per al proper curs 2020-2021 tot l'alumnat pertanyent al Programa de Banc de Llibres tindrà assegurat el lot COMPLET dels llibres. Les famílies només hauran de comprar els llibres que no són financiats per la Conselleria: Workbooks, llibres de lectura, diccionaris auxiliars, etc.

A més enguany, i seguint les recomanacions de les Autoritats Sanitàries, el lliurament dels lots es farà de manera escalonada, una vegada començat el curs i directament a l'alumnat, a fi d'evitar aglomeracions innecessàries. No hi haurà llistat a l'institut amb els lots i els noms, d'acord amb aquestes recomanacions. Qualsevol altra informació rellevant l'anirem pujant a aquesta web i a webfamília.

Para el próximo curso 2020-2021 todo el alumnado perteneciente al Programa de Banco de Libros tendrá asegurado el lote COMPLETO de los libros. Las familias solo deberán comprar los libros que no están financiados por la Conselleria: Workbooks, libros de lectura, diccionarios auxiliares, etc.

Además, este año, y siguiendo las recomendaciones de las Autoridades Sanitarias, la entrega de los lotes se hará de manera escalonada, una vez esté empezado el curso y directamente al alumnado, a fin de evitar aglomeraciones innecesarias. No se pondrá listado en el instituto de los lotes y los nombres, de acuerdo con estas indicaciones. Cualquier otra información relevante la iremos subiendo a esta web y a webfamilia.

El treball i esforç desenvolupat pels alumnes RAÚL OBLARÉ, SILVIA ALBIÑANA, ALEKSANDRA SALAR i SHEILA SÁNCHEZ, els ha fet mereixedors de la Beca ENGANXA'T de 2020, que premia els millors expedients acadèmics de 4t d'ESO i els dóna accés a la gratuïtat dels llibres de text per al primer de batxillerat. Volem traslladar des de la Direcció de l'institut la nostra enhorabona als alumnes i també a les seues famílies.

El trabajo y esfuerzo desarrolado por los alumnos RAÚL OBLARÉ, SILVIA ALBIÑANA, ALEKSANDRA SALAR y SHEILA SÁNCHEZ, los ha hecho merecedores de la Beca ENGANXA'T de 2020, que premia los mejores expedientes académicos de 4º de ESO y les da acceso a la gratuidad de los libros de texto para primero de bachillerato. Desde la Dirección del instituto queremos trasladar nuestra enhorabuena a los alumnos y también a sus familias.

IMG 1902IMG 8083

Es farà una reunió per a PROFESSORS i PROFESSORES nouvinguts el dia 1 de setembre a les 10h.