Desde Mayo '15120282

Últimas

Una volta processada la matrícula, es farà un sorteig públic el proper dimarts 25 de juliol a les 9:30 a la Sala d'Usos Múltiples de l'institut.

Més informació en el document adjunt.

Descarregar aquest arxiu (1718 1r eso plurilingüe.pdf)1718 1r eso plurilingüe.pdf[ ]Secretaría195 kB

Informem dels bons resultats dels alumnes del nostre centre en les proves PAU, siguent l´IES Malilla el 4t centre de la ciutat de València (i 1r pel que fa als centres públics) en quan a millors resultats. El centre queda en el número 34 d'un total de 473

Des del centre volem donar l'enhorabona a l'alumnat, a les seues famílies i al professorat. Notícies com aquestes ens motiven per a continuar treballant per l'escola pública.

Ja s'ha tancat el plaç per a la recollida dels llibres de la Xarxa. NO S'ACCEPTARAN MÉS SOL.LICITUDS.

Anirem informant de totes les novetats. Estiguen pendents al web.

Gràcies