El termini per a sol·licitar la participació en les Proves Homologades A2 d'Anglés i Francés serà del 20 al 24 de novembre de 2017, en Secretaria podreu demanar la instància.

El calendari es troba al taulell d'anuncis del centre, a més de l'arxiu adjunt.

Descarregar aquest arxiu (A2 2017 2018 calendari.pdf)A2 2017 2018 calendari.pdf[ ]Dirección233 kB

Hui s'ha publicat el llistat de les Candidatures per a les eleccions a Consell Escolar en el taulell d'anuncis del centre.

El periode de reclamacions comprén els dies 7 i 8 de novembre.

Els alumnes: Paula Pérez, Pablo Baggetto i Ahmad Saleh, han superat la prova de selecció per poder presentar-se a les olimpiades autonòmiques de Física.

Durant tres mesos rebran en la facultat de físiques classes preparatòries.

EnhorabonaIMG 3080

Acte de lliurament dels premis del III CERTAMEN DE JOVES INVESTIGADORS del passat dia 24. Les imatges les podeu vore clicant ací.

També podeu consultar la notícia del LEVANTE-EMV sobre l'event, al següent enllaç:

levante-emv.IMG 20171025 WA0002

Proper dimarts, 24 d'octubre, a les 17:30, es lliuraran els premis del III CERTAMEN DE JOVES INVESTIGADORS DE L'IES MALILLA, a la Sala d'Usos Múltiples. Esteu tots i totes convidats. Us esperem!CARTEL VALENCIÀ

Enguany hi ha eleccions a Consell Escolar el proper 23 de Novembre.

Es triaran 2 representants de les famílies, 3 de l'alumnat, 1 de l'AMPA, 1 de l'ajuntament i 4 de professorat

En el taulell d'anuncis del centre ja estan els censos electorals.

Adjuntem el calendari i el procediment de vot no presencial que també es troba al taulell d'anuncis del centre.

PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES entre 20 d'octubre i el 3 de novembre.

En aquesta pàgina podeu trobar els formularis que també estan en format paper en Secretaria.

CAMPANYA ELECTORAL  entre el 13 i el 21 de novembre.

ELECCIONS el 23 de novembre. Votació presencial:

• FAMÍLIES 15:30h -19:30h
  • ALUMNES 8:30h- 14:15h
  • PROFESSORAT 11:00h -11h30h

Descarregar aquest arxiu (CALENDARI ECE 2017.pdf)CALENDARI ECE 2017.pdf[ ]Dirección245 kB
Descarregar aquest arxiu (consell escolar vot no presencial famílies.pdf)consell escolar vot no presencial famílies.pdf[ ]Dirección319 kB

Hem detectat una errada en el calendari de l'agenda escolar que porta l'alumnat de l'institut. Hi apareixen els dies 13, 14 i 15 de novembre com a festius. ÉS UNA ERRADA: NO SÓN FESTIUS.

Disculpen les molèsties.

La Biblioteca del centre romandrà oberta dimarts i dijous amb el següent horari:

13:30h - 17:30h

A la biblioteca del centre podeu consultar informació i demanar llibres en préstec.

SGD

Galerías