Sandra Hernández, alumna de 3r. A ha guanyat el segon premi de la seua categoria al concurs literari convocat pel Consell Valencià de Cultura amb un relat sobre l'assetjament escolar. Al concurs han participat 139 centres de tota la Comunitat valenciana amb un total de 603 relats presentats. L'alumna va rebre el premi de mans de Santiago Grisolia.

Enhorabona!!!

sandra cvc

El treball "Dormir no es perder el tiempo", elaborat pels alumnes Sandra Alonso, Paula Pérez i Ahmad Saleh, tutoritzat per Maribel Esteller, es la base de la ponència "¿Cómo duermen nuestros alumnos - pacientes?", que ells faran en el marc de la X Jornada Universitaria de Medicina del Sueño para pediatras de Atención Primaria, el divendres 18 de maig a la Facultat de Medicina de la Universitat Catòlica de València.

Enllaç: https://www.quironsalud.es/es/comunicacion/agenda-eventos/x-jornada-avances-medicina-sueno-pediatrica

D'altra banda, a la pàgina web de l'associació Amamanta, grup de recolçament a la lactància materna, apareix una resenya sobre el treball "Lactància Materna: normalicemos lo natural" elaborat per les alumnes Lucía Colomer, María Jareño i Mª Elena Serrano, i tutoritzat per Eduardo Gacía.

Enllaç: http://www.amamanta.es/2018/04/jovenes-investigadoras-ies-malilla-lactancia/

Felicitacions!!

A L'ATENCIÓ DE LES FAMÍLIES:

INFORMEM DE LES REUNIONS SOBRE ASSIGNATURES OPTATIVES DE 4t d'ESO I 1r DE BATXILLERAT.

DIJOUS 10 DE MAIG, A LES 17:30, SOBRE LES OPTATIVES DE 4t d'ESO.

DIJOUS 17 DE MAIG, A LES 17:30, SOBRE OPTATIVES DE 1r DE BATXILLERAT.

LLOC: SALA D'USOS MÚLTIPLES

L'alumne DAVID CAMPOS ABAD, de 1r de batxillerat A, ha obtingut el seté lloc (d'un total de 1473 alumnes presentats) en les Proves Cangur 2018, realitzades al mes de març. Enhorabona!foto 2

Amb la finalitat de promoure l'interés dels i les joves pel saber i el coneixement, i amb l'objectiu de premiar la dedicació i l'esforç de l'alumnat, des de'l Departament de Joves Investigadors es convoca la Quarta Edició del concurs IES MALILLA JOVES INVESTIGADORS. Adjuntem en pdf les bases.

Els passats 24 i 26 d'abril va tindre lloc l'Acte d'Exposició pública del Treballs d'Investigació, duts a terme per l'alumnat de 2n de batxillerat del nostre centre durant els dos últims cursos. Va haver-hi una gran assistència de públic, i vam poder gaudir de treballs amb temàtiques científiques i socias. Enhorabona a l'alumnat participant i al professorat que els ha tutoritzat.

Com a colofó dels actes de la presentació, alumnes, tutors i membres del tribunal van gaudir del tradicional dinar de germanor. Aquest any, com l'any passat, ha estat possible gràcies a l'AMPA, a la qual agraïm la seua implicació i suport al programa.

8067636d d626 4c68 960b b3a3a0d20576 2

Teniu les fotos clicant ací.

I l'enllaç a la pàgina de l'edició digital del diari Levante-EMV sobre la notícia:

El passat 24 d'abril, vam celebrar l'Encontre de Mediadors i Mediadores. Vam contar amb la presència i les paraules de DIEGO ÁLVAREZ, que ens va fer reflexionar sobre el poder que tenim per a canviar tot allò d'injust que hi ha al nostre voltant.7d22fc67 22a0 4749 9b52 7b1cd08b7ce6

L'IES Malilla té el plaer de convidar-los a l'acte d'exposició pública dels treballs d'investigació que ha dut a terme l'alumnat del programa de Joves Investigadors.

Les exposicions tindran lloc a la Sala d'Usos Múltiples de l'institut els dies: dimarts 24 i dijous 26 d'abril, a les 17:00.

Més informació, al programa adjunt.

Descarregar aquest arxiu (programa 2018.pdf)programa 2018.pdf[ ]Vicedirectora158 kB

SGD

Galerías