El listat de l'alumnat participant en XARXA està penjat al tauler de l'institut. Hi apareix el nom de l'alumne/a i la lletra del lot que rebrà. Adjuntem els pdf amb els LOTS dels llibres que REBRÀ cada alumne/a per curs. La lletra del lot NO TÉ RES A VORE amb el grup al que pertany  l'alumne/a.

D'altra banda recordem que l'alumnat de primer d'ESO que passa a segon conserva alguns llibres: MÚSICA, PLÀSTICA (si la ha cursada en 1r), i FRANCÉS (si la ha cursada en 1r)

Des de l'equip directiu volem agrair a les famílies que han donat els llibres sense pertànyer a la Xarxa i a més a aquells que han estat especialment cuidadosos amb la conservació dels llibres. Es prega que, al setembre, una vegada recollits els llibres, se'ls pose una funda per millorar la conservació dels mateixos.

Bon estiu i gràcies per la seua comprensió i col.laboració.

Descarregar aquest arxiu (LOTS 1r ESO.pdf)LOTS 1r ESO.pdf[ ]Vicedirectora29 kB
Descarregar aquest arxiu (LOTS 2n ESO.pdf)LOTS 2n ESO.pdf[ ]Vicedirectora30 kB