Enguany, alguns alumnes del nostre centre estan participant en un projecte en la plataforma educativa eTwinning, la qual està formada per equips educatius de centres escolars de la majoria de països europeus. La finalitat d'aquesta plataforma educativa és facilitar l'intercanvi de projectes i d'experiències educatives entre escoles de diverses localitats, mitjançant les TICs (tecnologies de la informació i la comunicació). La plataforma eTwinning forma part d'Erasmus+, el programa de la Unió Europea en matèria d'educació, formació, joventut i esport.

El nostre projecte es diu:  "Tell me, dear granny", i té com a finalitat reflexionar sobre el món dels majors, les seues vivències, fomentar el respecte per ells, promoure el coneixement d'altres persones i cultures diferents, enriquir-se d'aquesta diversitat, i emprar la llengua anglesa en situacions comunicatives reals que, alhora, motiven l'alumnat.

En aquest projecte, l'alumnat realitzarà una sèrie d'activitats com ara, aprenentatge de vocabulari, collage de fotos per a presentar-se, intercanvi de cartes i correus electrònics, elaboració d'un llibre digital amb històries de persones majors del seu entorn i enviament d'una tarjeta d'agraïment. Els centres educatius que participen en aquest projecte estan en València (Espanya), Korczyna (Polònia), Kastamonu (Turquia), Istanbul (Turquia) i Londres (Anglaterra).

Ací teniu uns enllaços amb informació sobre el projecte. Al llarg del curs, anirem omplint de contingut i de vivències aquest projecte tan il.lusionant!

Descarregar aquest arxiu (eTwinning project 20-21.jpg)eTwinning project 20-21.jpg[ ]Departamento de Inglés165 kB
Accedir a aquesta URL (https://youtu.be/njD8BJ6P64k)njD8BJ6P64k[ ]Departamento de Inglés0 kB