València, 21 de setembre de 2020

Estimades famílies:

Des de l’equip directiu del centre volem agraïr la seua col.laboració en el compliment de les mesures de prevenció i protecció dels seus fills i filles davant la pandèmia per COVID-19 que estan condicionant aquest inici de curs escolar 2020/21.

L’alumnat, amb caràcter general, respecta les normes establertes dins el pla de contingència. D’altra banda, és la nostra obligació transmitir-los que la despesa en productes de desinfecció (gel hidroalcohòlic i desinfectant de superfícies així com de paper) per a la higiene de mans i superfícies, ha estat molt més elevada de l’inicialment previst, pel que preguem la seua col.laboració incloent dins el material escolar dels seus fills, un envàs amb gel desinfectant i una baieta per a ús personal i per a la higinienització del seu lloc de treball escolar.

Moltes gràcies per la seua col.laboració

L’equip directiu de l’IES Malilla

Valencia, 21 de septiembre de 2020

Estimadas familias:

Desde el equipo directivo del centro queremos agradecer su colaboración en el cumplimiento de las medidas de prevención y protección de sus hijos e hijas frente a la pandemia por COVID-19, que tanto están condicionando este inicio del curso escolar 2020/21. De la misma manera hacemos extensible nuestro agradecimiento al alumnado, que con carácter general respeta las normas establecidas en el plan de contingencia y ha mostrado un alto grado de sensibilización frente al tema.

Por otra parte, es nuestra obligación transmitirles que el gasto en productos de desinfección (gel hidroalcohólico y desinfectante de superficies), así como de papel para la higiene de manos y superficies, ha resultado mucho más elevado de lo previsto en principio, por lo que necesitamos de su colaboración. Así, agradeceríamos que incluyan en el material escolar de sus hijos un envase de gel desinfectante y una bayeta para uso personal y para la higienización de su puesto de trabajo escolar.

Agradeciendo de antemano su comprensión y colaboración:

El equipo directivo del IES Malilla