Este mes1947

Es comunica que la documentació requerida per a formalitzar la segona part de la MATRÍCULA de l'alumnat ha de ser emplenada a casa. Cada tutor repartirà esta documentació als seus alumnes, serà emplenada per les famílies, i l'alumnat la retornarà al tutor. NO ES FARÀ ESTE TRÀMIT A LA FINESTRETA DE SECRETARIA DE MANERA PRESENCIAL. Així respectem la normativa sanitària que prohibeix les aglomeracions.

Si alguna persona vol ser atesa de manera presencial, HA DE DEMANAR CITA PRÈVIA al telèfon 961206310.

Se comunica que la documentación requerida para formalizar la segunda parte de la MATRÍCULA del alumnado se ha de rellenar en casa. Cada tutor repartirá esta documentación a sus alumnos, será rellenada por las familias, y el alumnado la devolverá al tutor. NO SE HARÁ ESTE TRÁMITE EN LA VENTANILLA DE SECRETARÍA DE MANERA PRESENCIAL. Así respetaremos la normativa sanitaria que prohibe las aglomeraciones.

Si alguna persona quiere ser atendida de manera presencial, DEBE PEDIR CITA PREVIA en el teléfono 961206310.