L'IES Malilla i el programa de Joves Investigadors està d'enhorabona. El grup d'investigadors format per Pablo Carbonell, Hugo Martínez, Celia Muñoz, i els seus tutors Federico Salvador i Alicia Solís ha guanyat el primer premi al prestigiós concurs nacional Es de libro, de la fundació CEDRO, pel seu treball: " De creus cap a a dins: Una història per descobrir" ¡Felicitats!

Volem agrair tots/es els i les participants al programa de Joves Investigadors per brindar l'oportunitat a l'alumnat de batxillerat poder participar i veure l'educació des d'altra perspectiva.

El IES MALILLA y el programa de Jóvenes investigadores está de enhorabuena. El grupo de investigadores formado por Pablo Carbonell, Hugo Martínez, Celia Muñoz y sus tutores Federico Salvador y Alicia Solís ha ganado el primer premio en el prestigioso concurso nacional Es de libro, de la fundación CEDRO por su trabajo "De creus cap a dins: Una historia por descubrir" ¡Felicidades!

Queremos agradecer a todas/os los participantes al programa de Jóvenes Investigadores por brindar la oportunidad al alumnado de bachillerato a participar y ver la educación desde otra perspectiva.

IMG 20200601 WA0000