Per tal d'organitzar el proper curs, sol·licitem als alumnes que emplenen les següents enquestes i que les facen arribar al següent correu:

Para poder organizar el próximo curso, solicitamos a los alumnos que rellenen las siguientes encuestas y que las remitan al correo siguiente:

Descarregar aquest arxiu (Alumnes de 1r ESO.pdf)Alumnes de 1r ESO.pdf[ ]Secretaría49 kB
Descarregar aquest arxiu (Alumnes de 2n ESO.pdf)Alumnes de 2n ESO.pdf[ ]Secretaría50 kB
Descarregar aquest arxiu (Alumnes de 3r ESO.pdf)Alumnes de 3r ESO.pdf[ ]Secretaría51 kB
Descarregar aquest arxiu (Alumnes de 4t ESO.pdf)Alumnes de 4t ESO.pdf[ ]Secretaría53 kB
Descarregar aquest arxiu (Alumnes de BAT 1r.pdf)Alumnes de BAT 1r.pdf[ ]Secretaría55 kB