Esta semana1963

Bon dia:

Nova possibilitat de demanar tablets en préstec per al curs 2020-21

Hem rebut informació de conselleria per tractar de pal·liar les dificultats econòmiques, proporcionaran algunes tablets en préstec amb 40G per a poder fer els treballs i connectar-se a internet.

Es tracta de prioritzar l'alumnat major i que tinga més dificultats, perquè no tinga ordinador ni internet a casa. Els alumnes que ja han tingut una enguany, es manté la sol·licitud, sols es per a casos nous. Indicant si té o no connexió a internet i si té o no ordinador o tablet.

Finalitzat Termini

Buenos días:

Nueva posibilidad de pedir tablets en préstamo para el curso 2020-21

Hemos recibido información de consellería, para tratar de paliar las dificultades económicas, se proporcionaran algunas tablets en préstamo con 40G para poder hacer trabajos y conectarse a internet.

Se debe priorizar alumnado mayor, con mayores dificultades y que no tenga ordenador ni internet en casa. Los alumnos que han tenido una en préstamo estos meses, se les mantiene para el curso siguiente, ahora solo casos nuevos. Indicando si tiene o no conexión a internet o si tiene o no ordenador o tablet.

Plazo Terminado