Estimats alumnat i familiars, esperem que tots i totes es troben bé de salut. Com ja saben, NO es van a poder realitzar els exàmens de les assignatures pendents (de manera presencial) en el calendari que estava previst. Això ens obliga a trobar una altra fòrmula per a solucionar el problema: tot l'alumnat amb pendents ha de revisar les carpetes dels Departaments d'aquest web per veure quines instruccions o informacions ha de conéixer, el que ha de fer per superar cadascuna d'elles, i el plaç de temps del què disposaria, que no seria un calendari tancat, sinò més flexible.

Tot temps de crisi es pot vore com una oportunitat també, i esperem que l'alumnat implicat puga aprofitar aquesta solució que es proposa i des del Centre l'animem a fer les tasques que se'l demana per superar les assignatures pendents.

El Cap d'Estudis

Estimados alumnado y familiares, esperamos que todos y todas se encuentren bien de salud. Como ya saben, NO se van a poder realizar los exámenes de las asignaturas pendientes (de manera presencial) en el calendario que teníamos previsto. Ello nos obliga a encontrar otra fórmula para solucionar este problema: todo el alumnado con pendientes debe revisar las carpetas de los Departamentos de esta web para ver qué instrucciones o informaciones debe conocer, lo que ha de hacer para superar cada una de ellas y el plazo de tiempo del que se dispondría, que no seria un calendario cerrado, sino más flexible.

Todo tiempo de crisis se puede ver también como una oportunidad, y esperamos que el alumnado implicado pueda aprovechar esta solución que se le propone y desde el Centro lo animamos a hacer las tareas que se le pide para poder superar asignaturas pendientes.

El Jefe de Estudios.