Un grup d'alumnes (d'acord amb la normativa), ha comunicat a aquesta Direcció la seua intenció de no assistir a classe el 27 de setembre per a exercir el seu dret a reunió, afegint-se al moviment internacional contra el canvi climàtic.

Pot adherir-se l'alumnat de 3r i 4t d'ESO, i 1r i 2n de Batxillerat, independentment de la seua edat. El professorat posarà la falta d'assistència pertinent, i seran els pares, mares o tutors legals de l'alumnat els qui podran justificar-la.

Aprofite l'ocasió per saludar-los.

La Direcció

Un grupo de alumnos (de acuerdo con la normativa), ha comunicado a esta Dirección su intención de no asistir a clase el 27 de setiembre para ejercer su derecho a reunión, uniendose al movimiento internacional contra el cambio climático.

Puede adherirse el alumnado de 3º y 4º de ESO, y 1º y 2º de Bachillerato, independientemente de su edad. El profesorado pondrá la falta de asistencia pertinente, y serán los padres, madres o tutores legales del alumnado quienes podrán justificarla.

Aprovecho la ocasión para saludarles.