Informem de les instruccions relacionades amb Xarxa Llibres:

L'alumnat que va participar a Xarxa Llibres durant el curs 2018-2019 NO haurà de presentar cap sol.licitud per continuar pertanyent, sempre que entreguen el LOT COMPLET de llibres en BON ESTAT a la finalització del curs.

S'haurà d'entregar el DOCUMENT DE LLIURAMENT que poden descarregar en els arxius adjunts (1r, 2n, 3r i 4t). Han d'escriure les dades de l'alumnat i marcar els llibres que es tornen. Si algú vol renunciar a participar el curs vinent, haurà d'indicar-lo en aquest document. La renúncia no li eximirà de l'obligació de tornar els llibres de text.

LES FAMÍLIES QUE VULGUEN PARTICIPAR PER PRIMERA VEGADA HAURAN D'OMPLIR LA SOL.LICITUD TELEMÀTICA I ENTREGAR-LA, JUNT AMB EL DOCUMENT DE LLIURAMENT I ELS LLIBRES EN L'HORARI INDICAT ANTERIORMENT.

Enllaç per a la sol.licitud telemàtica:

Informamos de las instrucciones relacionadas con Xarxa Llibres:

El alumnado que participó en Xarxa Llibres durante el curso 2018-2019, NO tendrá que presentar ninguna solicitud para continuar perteneciendo, siempre que entreguen el LOTE COMPLETO de libros en BUEN ESTADO al finalizar el curs.

Deberán presentar el DOCUMENTO DE ENTREGA que pueden descargar en los archivos adjuntos (1r, 2n, 3r, 4t). Deben escribir en él los datos del alumno y marcar los libros que se devuelven. Si quieren renunciar a participar en la Xarxa el próximo curso, deberán indicarlo en ese documento. La renucia no eximirá de la obligación de devolver los libros de texto.

LAS FAMILIAS QUE QUIERAN PARTICIPAR POR PRIMERA VEZ TIENEN QUE RELLENAR LA SOLICITUD TELEMÁTICA Y ENTREGARLA, JUNTO CON EL DOCUMENTO DE ENTREGA Y LOS LIBROS EN EL HORARIO INDICADO ANTERIORMENTE.

Enlace para las solicitudes telemáticas:

Descarregar aquest arxiu (DOC 1r ESO.pdf)DOC 1r ESO.pdf[ ]Vicedirectora355 kB
Descarregar aquest arxiu (DOC 2n ESO.pdf)DOC 2n ESO.pdf[ ]Vicedirectora359 kB