Esta semana1980

Un any més, l’alumnat de Batxillerat ha participat en el #Diàleg entre l’escriptor i els joves lectors, organitzat pel Departament de Filologia Catalana de la Universitat de València. Enguany la novel·la que ha estat motiu d’anàlisi és “La sega”, de Martí Domínguez. Una obra que narra la vida dels masovers i masoveres del Maestrat castellonenc durant la dècada dels 50, en plena postguerra. Hem fet una lectura i un posterior treball que ha culminat amb l’encontre amb el seu autor, a qui l’alumnat ha pogut preguntar totes les qüestions que la lectura de la novel·la els ha despertar. Una activitat interessant, emocionant i profitosa. Les alumnes Mireia Navalón i Clara García reberen un premi pels seus microrelats «La meua arracada» i «En el seu punt de vista» respectivament. L’any que ve hi tornarem. Sempre amb el foment de la lectura i la descoberta d’autors i autores contemporanis.

FOTO CAPTURA DIALEG19

dialeg Mireia