Catalan English French Spanish
Entra

Accediu amb el vostre usuari/a:

Usuari/a:
Contrasenya:
Remember Me
Hoy79
Esta semana940
Este mes3452
Desde Mayo '15246150
1
en línea

Ací teniu l'article que va aparéixer al suplement Aula, al diari Levante-EMV, el passat dia 6 de març. Recull l'exposició a la Biblioteca de la Dona de València de la investigació que tres alumnes de segon de Batxillerat del nostre centre, Isabel Marco, Alejandra Martínez i Mireia Navalón, en el marc del Programa de Joves Investigadors, estan fent sobre el tractament de les notícies aparegudes als diaris valencians sobre la violència masclista.IMG 8883

Adjunts:
Descarregar aquest arxiu (IMG_8883.JPG)IMG_8883.JPG[ ]Vicedirectora821 kB

El passat 28 de febrer vam rebre la visita d'ALICIA SORNOSA.

És una dona especialitzada en motor i és l`única dona que ha donat la volta al món en moto . Al mateix temps desenrotlla una tasca solidària molt important. Col.labora amb diverses ONGs recoltzant les dones maltractades, visitant hospitals, donant xarrades en presons. obrint pous d`aigua...Ella mateix diu. "Intento dar visibilidad a los olvidados". És un privilegi que vam gaudir i poder escoltar-la.

https://aliciasornosa.com/

Podeu veure fotografies de l'event CLICANT ACÍa12c023f 2c95 4f24 855e f8d7cccafee2

DEGUT A L'ESCASA ASSISTÈNCIA S'HA CANCEL.LAT L'ESCOLA DE MARES I PARES.

La Direcció

 

DEBIDO A LA ESCASA ASISTENCIA SE HA CANCELADO LA ESCUELA DE MADRES Y PADRES.

La Dirección

Un grup d'alumnes (d'acord amb la normativa), ha comunicat a aquesta Direcció la seua intenció de no assistir a classe el 8 de març, per a exercir el seu dret a reunió.

Pot adherir-se l'alumnat de 3r i 4t d'ESO, i 1r i 2n de Batxillerat, independentment de la seua edat. El professorat posarà la falta d'assistència pertinent, i seran els pares, mares o tutors legals de l'alumnat els qui podran justificar-la.

A més, també hi ha una vaga convocada a la qual pot acollir-se el professorat del centre.  La Direcció  vol comunicar-los que, en funció del seguiment de la vaga, les classes, tot i que s'han de cobrir uns serveis mínims, no es poden desenvolupar amb la normalitat d'un dia habitual. En tot cas l'horari del centre serà el de sempre.

Aprofite l'ocasió per saludar-los.

La Direcció.

 
Un grupo de alumnos (de acuerdo con la normativa), ha comunicado a esta Dirección su intención de no asistir a clase el 8 de marzo para ejercer su derecho a reunión.

Puede adherirse al alumnado de 3º y 4º de ESO, y 1º y 2º de Bachillerato, independientemente de su edad. El profesorado pondrá la falta de asistencia pertinente, y serán los padres, madres o tutores legales del alumnado quienes podrán justificarla.

Ademas hay convocada HUELGA  a la  cual  se puede acoger el profesorado del centro. La Dirección desea comunicarles que, en función del seguimiento de la huelga, las clases, aunque se han de cubrir los servicios mínimos, no se pueden desarollar con la normalidad de un día habitual. En todo caso el horario del centro será el de siempre.

Aprovecho la ocasión para saludarles.

La Dirección.

Estos dies uns alumnes de 1r i 2n d'ESO estan gaudint del campus en Moragete, acompanyats de les seues professores Maribel Esteller, Elena Mondéjar i Mª José Pérez. Podeu vore fotos CLICANT ACÍ

Foto de 75587721

Students of 3rd ESO , visiting the city of London, with their English teachers. Here are some pictures of the trip.

Alumnat de 3r ESO, visitant la ciutat de Londres, amb les seues professores d'Anglés. Ací teniu algunes imatges del viatge.

Alumnado de 3º ESO visitando la ciudad de Londres, con sus profesoras de Inglés. Aquí tienen algunas imágenes del viaje.

PHOTO 2019 02 06 12 27 53b37644a3 357c 48d9 8f02 2f91385499e7udb67ab79 ce0a 4a6f be3f 05487265bb37

La segona sessió de l'ESCOLA DE MARES I PARES es trasllada al dijous 21 de febrer. Per tant, este dijous 7 de febrer no hi haurà.

El dpto. de Religión, con la profesora Paz Catalá al frente, organizó los pasados ​​20 y 21 de diciembre una visita a la parroquia Santa Cecilia del barrio de Malilla y el centro histórico de Valencia. Asistieron alumnos pertenecientes a todos los niveles de ESO y Bachillerato: en total unos doscientos. Y también los profesores Lola Soler, Mª José Soriano, Carlos Segura, Eduardo García, Begoña Tortosa y Nacho Peña.


En Santa Cecilia fueron recibidos por el párroco D. Rafael, quien les enseñó el belén monumental. Más tarde se trasladaron, segun los grupos, a visitar las ruinas de La Almoina, la cripta de S. Vicente, y los mayores varias iglesias para preparar distintos trabajos, contemplando los diversos estilos arquitectónicos.

El año pasado un grupo de alumnos consiguió ser recibido por D. Antonio Cañizares, Arzobispo de Valencia, así que este año se dispusieron a hacer lo mismo pero no hubo suerte pues coincidió con la hora del Angelus y no fue posible. Aún así Paz Catalá hizo las gestiones oportunas y consiguió -normalmente no está abierta al público- que un grupo de alumnos pudieran asistir a la visita de las antiguas caballerizas del Palacio del Arzobispado.

Los alumnos mayores realizarán un trabajo que deben presentar en formato digital, con el apoyo del departamento de informática.

Hubo una anécdota y es que a pesar de que se nos dijo que dada la hora ya no era posible la recepción de D. Antonio, dos alumnas se "colaron" y sí pudieron recibir la felicitación del Sr. Arzobispo. Vinieron emocionadas por haber vívido esta situación mostrando a los demás el obsequio recibido de parte de D. Antonio.

IMG 20181223 WA0009