L'AMPA DE L'IES MALILLA CONVOCA ELS SEUS SOCIS A UNA REUNIÓ-ASSEMBLEA EL 6 D'OCTUBRE A LES 19:00 DE LA VESPRADA, EN LA SALA D'USOS MÚLTIPLES DE L'INSTITUT, PER A TRACTAR TEMES COM LA CONSTITUCIÓ DE LA NOVA JUNTA DIRECTIVA O L'INFORME FINAL D'ACTIVITATS DEL CURS 2015-2016.

PER ALTRA BANDA, L'AMPA INFORMA QUE TOTES LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS QUEDEN SUSPESES FINS A NOVA ORDRE.

DISCULPEN LES MOLÈSTIES OCASIONADES.

Demà dijous 22 de setembre, en horari de vesprada, de 17:30 a 19:30, es farà entrega del lots de Xarxa Llibres.

L' alumnat afectat serà tot aquell que va ser admés a posteriori per haver presentat reclamació i els qui encara no han pogut retirar el lot que els correspon.

La Vicedirecció del Centre.

1º ESO, GRUPO PLURILINGÜE

PROCEDIMIENTO DE ADJUDICACIÓN DE LAS PLAZAS

Descarregar aquest arxiu (1617 1r eso plurilingüe.pdf)1617 1r eso plurilingüe.pdf[ ]Secretaría201 kB
Descarregar aquest arxiu (AVÍS IMPORTANT (11 jul) Correcció errades llibres de text 2016-2017.pdf)AVÍS IMPORTANT (11 jul) Correcció errades llibres de text 2016-2017.pdf[ ]Secretaría52 kB
Descarregar aquest arxiu (BAT 1r Curs.pdf)BAT 1r Curs.pdf[ ]Secretaría66 kB
Descarregar aquest arxiu (BAT 2n Curs.pdf)BAT 2n Curs.pdf[ ]Secretaría93 kB
Descarregar aquest arxiu (ESO 1r Curs.pdf)ESO 1r Curs.pdf[ ]Secretaría78 kB
Descarregar aquest arxiu (ESO 2n Curs.pdf)ESO 2n Curs.pdf[ ]Secretaría78 kB
Descarregar aquest arxiu (ESO 3r Curs.pdf)ESO 3r Curs.pdf[ ]Secretaría79 kB
Descarregar aquest arxiu (ESO 4t Curs.pdf)ESO 4t Curs.pdf[ ]Secretaría113 kB

Els alumnes de 3er d'ESO de l'IES Malilla, feren un taller de RAP on el tema central era el Moviment contra la Intolerància. Els encarregats del taller foren els jovens Andreu i Carles. El reportatge, es pot veure a l'enllaç següent de TODOS TELEVISIÓN:

2016 07 08 1

El nostre Institut ha quedat en el número 25 en el ranking de notes se Selectivitat del curs 2015/16 entre tots els Centres educatius de la Comunitat Valenciana, com podeu comprovar en l'adjunt, publicat al diari Levante del 6 de juliol. Ha quedat el número 1 d'entre tots els Instituts públics de la ciutat de València, i el número 2 de tots els Instituts públics de la província. Per tant, enhorabona a tot l'alumnat i al professorat que fa possible a l'IES Malilla un ensenyament de qüalitat.

Cal destacar que la diferència entre les notes obtingudes pel nostre alumnat a 2n. de Batxillerat i les obtingudes a Selectivitat equival a 1 décima de punt. Per tant, podem dir que les notes obtingudes a l'Institut han estat ben merescudes (altres Centres tenen una diferència molt més acusada).

Enhorabona!!

Descarregar aquest arxiu (listado-colegios-notas-pau-2016.pdf)listado-colegios-notas-pau-2016.pdf[ ]Departamento de Filosofía62 kB

Açí teniu les fotografìes del Viatge al camp nazi de Mauthausen (Aústria) que van realitzar cinc alumnes de Primer de Batxillerat del nostre centre entre els dies 13 i 16 de Maig passat.

El viatge és el remat a un treball realitzat durant el curs 14/15 als grups de 4t de l'ESO pel professor de Geografia i Història, Carlos Segura Estevan

El viatge, organitzat per l'AMICAL de Mauthausen, va ser possible per la subvenció de l'Ajuntament de València al que nosaltres representàrem en els actes internacionals als deportats. Especialment recordàrem a les 54 víctimes de la ciutat de València que van morir en aquell camp entre els més de 5000 republicans espanyols assassinats per la barbàrie feixista nazi entre 1940 i 1945.

Podéu veure les fotos en aquest enllaç:

Viatge Mauthausen

Descarregar aquest arxiu (SAM_2204.JPG)SAM_2204.JPG[ ]Departamento de Geografía e Historia3567 kB

DIA

CURS