El Ies Malillla colabora en la búsqueda de nuevos antibióticos para la salud mundial.

Alumnos de bachillerato del IES Malilla, comenzaron ayer el proyecto mundial de búsqueda de nuevos antibióticos. Para ello contaron con la asistencia de la catedrática de la universidad Dra. C. Esteve y seis alumnos suyos formados específicamente para trabajar con nuestros alumnos.

IMG 20180220 WA0010

La noticia ha salido en prensa:

Ahir dia 20 de febrer, l'alumnat de 2n d'ESO de l'institut va assistir a un concert de la Banda Múnicipal de València sota la direcció de Fernando Bonete.

A més d'escoltar peces com per exemple Carmen de G. Bizet, Star Wars de J. Williams o Carmina Burana de C. Orff, l'alumnat va preparar dues peces amb la flauta: El Carnaval de Venècia i La Flauta Màgica de W. A. Mozart, a més de l'Oda a L'Alegria de L. Beethoven per a cantar junt a la banda.

Des del centre valorem molt positivament aquestes activitats que completen la formació a l'aula.

palau banda 2018 5

Descarregar aquest arxiu (IMG_6909.jpg)IMG_6909.jpg[ ]Dirección2809 kB

El concert d'ahir 13 de febrer al Palau de la Música se suspengué per raons tècniques de la sala. El Palau de la Música de València ja s'ha posat en contacte per a proposar una nova data.

Properament infomarem a l'alumnat de 1r ESO.

Durant aquesta setmana, l'alumnat de 3r ESO del nostre centre està gaudint de la seua estada a Londres.

Imatges clicant ací. 1947E2DA AAC6 418F A983 9FEF2EFCA4D7

El proper dijous 1 de febrer comença el CURSET DE MEDIACIÓ. Les dates són: 1, 6, 8, 15 i 22 de febrer, en horari de 16:00 a 19:00 a l'institut. Està destinat a alumnat, professorat i pares i mares. Proporciona eines molt interessants  per saber gestionar situacions de resolució de conflictes.

Com tots els anys, l'alumnat de Química de 2n de Batxillerat va gaudir la Química. L'activitat va tindre lloc en la Facultat de Ciències Químiques l'11 de gener i en ella van realitzar pràctiques de laboratori i demostracions amb gel sec. Amplieu imatge clicant ací.FOTO 2º bat

Mis niños def copiaEl dilluns 18 de desembre l'alumnat Mediador del nostre institut va participar en la trobada que tradicionalment es celebra a l'IES Benlliure.

"La petjada que deixem" era el tema a tractar aquest any, amb 5 punts: Tolerància, Parla'm, però bé, Cultura de la Pau, l'Aigua i els Residus. A més, vam aportar la pancarta.

Van haver activitats d'acollida, exposicions i reflexions grupals que es plasmaven en cartolines. Amb aquestes, hi haurà una exposició itinerant.

Podeu veure les fotos de l'event CLICANT ACÍ, o entrant al Facebook de l'IES Malilla.

L'alumna del nostre centre Sandra Alonso Rodríguez, del Segon de Batxillerat A, ha sigut seleccionada per participar en l'Olimpíada de Química.

Enhorabona!IMG 20171218 132747 146

SGD