Esta semana1907

Aquest és el llistat de llibres de text del curs 2018 - 2019.

Modificació d'última hora: Els llibres de text de Llatí i Grec de 1r BAT no són necessaris.

Descarregar aquest arxiu (Llibres de text 2018-2019 - BAT 1r.pdf)BAT 1r[ ]Secretaría108 kB
Descarregar aquest arxiu (Llibres de text 2018-2019 - BAT 2n.pdf)BAT 2n[ ]Secretaría103 kB
Descarregar aquest arxiu (Llibres de text 2018-2019 - ESO 1r.pdf)1r ESO[ ]Secretaría112 kB
Descarregar aquest arxiu (Llibres de text 2018-2019 - ESO 2n.pdf)2n ESO[ ]Secretaría104 kB
Descarregar aquest arxiu (Llibres de text 2018-2019 - ESO 3r.pdf)3r ESO[ ]Secretaría106 kB
Descarregar aquest arxiu (Llibres de text 2018-2019 - ESO 4t.pdf)4t ESO[ ]Secretaría105 kB

Per facilitar la tasca a les famílies, ací poden descarregar els DOCUMENTS DE LLIURAMENT ja emplenats dels 4 cursos d'ESO als què afecta la Xarxa Llibres. Només han de marcar el la primera columna de la part de la dreta els llibres que han usat durant els curs.

Hi aparéixen totes les optatives, han de marcart només la què han cursat.

IMPORTANT:

- els llibres de 1r ESO de Música i el de Plàstica (si s´ha cursat) no s'han de tornar, ja què són els mateixos que en 2n ESO.

- el llibre de 3r ESO de Plàstica tampoc s´ha de tornar si l'alumne va a cursar Plàstica en 4t ESO.

RECORDEM DATES DE LLIURAMENT:

25 I 26 DE JUNY, DE 10:00 A 13:00, AQUELL ALUMNAT QUE HAJA APROVAT TOTES EN JUNY.

Descarregar aquest arxiu (DOCU LLIURAMENT 1º ESO.pdf)DOCU LLIURAMENT 1º ESO.pdf[ ]Vicedirectora324 kB
Descarregar aquest arxiu (DOCU LLIURAMENT 2N ESO.pdf)DOCU LLIURAMENT 2N ESO.pdf[ ]Vicedirectora321 kB
Descarregar aquest arxiu (DOCU LLIURAMENT 3r ESO.pdf)DOCU LLIURAMENT 3r ESO.pdf[ ]Vicedirectora329 kB
Descarregar aquest arxiu (DOCU LLIURAMENT 4t ESO.pdf)DOCU LLIURAMENT 4t ESO.pdf[ ]Vicedirectora324 kB

1) L'alumnat que va participar en Xarxa el curs 17/18 haurà de presentar el DOCUMENT DE LLIURAMENT degudament emplenat, juntament amb el lot complet de llibres en bon estat d'ús.

ELS DIES 25 I 26 DE JUNY, EN HORARI DE 10:00 A 13:00, ENTREGARAN ELS LOTS DE LLIBRES NOMÉS AQUELLS ALUMNES QUE HAN APROVAT TOT EN JUNY.

2) Si l'alumnat no formava part de Xarxa Llibres i vol participar per primera vegada, els seus representants legals han d'omplir un model de sol.licitus electrònica via telemàtica, i presentar-la al centre junt amb el lot complet dels llibres. Ací teniu l'enllaç per a fer el tràmit:

EL TERMINI PER A PRESENTAR SOL.LICITUD I LOT DE LLIBRES SERÀ EL MATEIX, DIES 25 I 26, AMB EL MATEIX HORARI

Les famílies que vulguen renunciar a formar part de Xarxa Llibres ho podran fer especificant-ho al DOCUMENT DE LLIURAMENT. La renúncia no li eximirà de tornar els llibres de text que li hagen sigut deixats en préstec el curs anterior.

Els exàmens extraordinaris d'ESO i 1r de Batxillerat seran els dies 27, 28 i 29 de juny.

L'horari concret de cada examen de les diferents assignatures es publicarà el dimarts 19 de juny.

En la asignatura de inglés, los alumnos de 3°D han creado un proyecto web en colaboración con residentes del campo de refugiados de Eleonas, en Grecia. El objetivo del proyecto, "Home is where your heart is", es reflexionar sobre la crisis de refugiados a través de nuestra vinculación con los espacios, y para ello la web recoge fotos y textos, tanto de los alumnos como de los residentes, sobre sus lugares más queridos. Toda la
comunidad educativa está invitada a participar".

tumblr inline p9uz5erPv71vtcrzn 1280

L'IES Malilla vol donar l'enhorabona a l'alumne DAVID CAMPOS ABAD, de 1r de batxillerat A, que va rebre el passat divendres 25 de maig, a la Universitat Politècnica d'Alcoy, el 7é Premi de les PROVES CANGUR.

Felicitacions!

El dilluns 21 de maig, tinguerem les jornades de clausura del projecte de cerca d'antibiòtics. Va ser en la Facultat de farmàcia de la UV. Va acudir el subdirector general d'innovació i els nostres alumnes de Batxillerat. Va haver-hi xarrades sobre antibiòtics, i un concurs per als alumnes participants. Van ser deu instituts de València. Presentarem un pòster i un vídeo.

IMG 20180521 WA0018

Sandra Hernández, alumna de 3r. A ha guanyat el segon premi de la seua categoria al concurs literari convocat pel Consell Valencià de Cultura amb un relat sobre l'assetjament escolar. Al concurs han participat 139 centres de tota la Comunitat valenciana amb un total de 603 relats presentats. L'alumna va rebre el premi de mans de Santiago Grisolia.

Enhorabona!!!

sandra cvc