Un nombrós grup d'alumnes de 3r d'ESO del nostre centre estan gaudint, durant aquesta setmana, de la tradicional estada a Londres, acompanyats per les professores d'Anglés Rosa Gil, Mila Miguel, Paz Pérez i Concha Pomares, i per la directora Araia Galiana.

Teniu algunes fotos del viatge al següent enllaç.

PHOTO 2020 02 04 11 49 44

El passat 16 de desembre, l'alumnat de PR4, acompanyat del seu professor Carlos Segura, va assistir a la II TROBADA DE JOVES DE LA COMUNITAT VALENCIANA DE LA XARXA DE MEMÒRIA I PREVENCIÓ DEL FEIXISME celebrada a la ciutat de Xàtiva, i organitzada per l'associació AMICAL de Mauthausen i l'IES Dr. Lluís Simarro de Xàtiva.

Cal recordar que 5 alumnes del nostre centre, acompanyats pel mateix professor, participaren l'any 2016 a la trobada de conmemoració de l'alliberament del camp de Mauthausen celebrada al mateix camp austriac.

Arribats en tren a Xàtiva, vam compartir els treballs que diferents instituts de la Comunitat Valenciana havien realitzat al voltant dels republicans espanyols exiliats a França finalitzada la Guerra Civil. Republicans que, en molts casos, van acabar sent prisioners al camp de concentració nazi de Mauthausen.

La convivència amb 70 estudiants d'altres centres (inclosos un institut de França, i  un altre d'Aústria) va estar molt profitosa, i al Teatre de Xàtiva sentirem moltes emocions al escoltar les diferents intervencions que hi es produiren. També n'hi hagué moments d'esbarjo com quan l'Ajuntament de la localitat ens va convidar a un plat de paella, a les instal.lacions de l'institut.

A la tornada, tots i totes teniem clar que cal continuar lluitant per a que les idees feixistes no tornen a imposar-se mai més.

FOTOS ACÍ

20191213 094917

Un volta més l'IES Malilla fent una aposta molt ferma per la Igualtat real entre homes i dones. El passat 17 de desembre, vam rebre la visita de les jugadores de futbol femení de la primera plantilla del València Club de Futbol. Van oferir una xarrada molt interessant als i les alumnes de Segon de Batxillerat.

Teniu les fotos de l'event POLSANT ACÍ

CONSELL ESCOLAR

CARTEL VALENCIA19

V CERTAMEN IES MALILLA JÓVENES INVESTIGADORES

Els treballs premiats engany han sigut:

1er Premi

On posar l'accent?Anàlisi de la violència de gènere a la premsa valenciana.

2n Premi

Evidencias de incumplimientos de la ley de publicidad

3er Premi

Las enfermedades hereditarias, la talasemia y yo.

1er Accéssit

¿Como afecta la temperatura a la rancidez oxidativa del aceite de sésamo en presencia de dicromato de potasio?

2º Accéssit

¿En qué medida se reducirán las emisiones de CO2 entre el 2020 y 2023 asociadas al uso de vasos de plástico en el complejo Preuniversitario Mas Camarena tras prohibir su comercialización?

La biblioteca de l'institut estarà oberta:

DIMARTS: 13:00h - 18:00h

DIJOUS: 14:15h - 18:00h

Un grup d'alumnes (d'acord amb la normativa), ha comunicat a aquesta Direcció la seua intenció de no assistir a classe el 27 de setembre per a exercir el seu dret a reunió, afegint-se al moviment internacional contra el canvi climàtic.

Pot adherir-se l'alumnat de 3r i 4t d'ESO, i 1r i 2n de Batxillerat, independentment de la seua edat. El professorat posarà la falta d'assistència pertinent, i seran els pares, mares o tutors legals de l'alumnat els qui podran justificar-la.

Aprofite l'ocasió per saludar-los.

La Direcció

Un grupo de alumnos (de acuerdo con la normativa), ha comunicado a esta Dirección su intención de no asistir a clase el 27 de setiembre para ejercer su derecho a reunión, uniendose al movimiento internacional contra el cambio climático.

Puede adherirse el alumnado de 3º y 4º de ESO, y 1º y 2º de Bachillerato, independientemente de su edad. El profesorado pondrá la falta de asistencia pertinente, y serán los padres, madres o tutores legales del alumnado quienes podrán justificarla.

Aprovecho la ocasión para saludarles.