Desde Mayo '15200342

Davant les intenses pluges i l'alerta meteorològica l’Ajuntament suspén les classes als centres educatius de la ciutat en el que queda de vesprada de hui i tota la jornada de demà divendres, 19 d'octubre. L'institut romandrà tancat

Ante las intensas lluvias y la alerta meteorológica el Ayuntamiento suspende las clases en los centros educativos de la ciudad para lo que queda de la tarde de hoy y mañana viernes 19 durante todo el día. El instituto estarà cerrado.

La nostra alumna del curs passat Paula Pérez Morgado ha obtés el Premi Extraordinari de Batxillerat.

La nostra Enhorabona!

La Biblioteca del centre estarà oberta dimarts i dijous de 13:30 a 17.30 hores

Comuniquem que a l'agenda repartida a l'alumnat del centre, a l'apartat de les dates de les Vacances de Pasqua, on apareix: "des del dijous 29 de març al dilluns 9 d'abril" (incorrectes), ha d'aparèixer: "des del dijous 18 d'abril al dilluns 29 d'abril de 2019" (correctes).

Els demanen disculpes per les molèsties que l'errada haja pogut ocasionar-los.

Moltes gràcies.

Comunicamos que en la agenda repartida al alumnado del centro, en el apartado de las fechas de las Vacaciones de Pascua, donde aparece: "entre el jueves 29 de marzo y el lunes 9 de abril" (incorrectas), debe aparecer: "desde el jueves 18 de abril al lunes 29 de abril de 2019" (correctas)

Les pedimos disculpas por las molestias que el error haya podido causarles.

Muchas gracias.

FALLO DEFINITIVO

Desde el departamento de Jóvenes Investigadores del IES MALILLA tenemos el placer de comunicaros que el jurado ha emitido su fallo en el IV CERTAMEN IES MALILLA JÓVENES INVESTIGADORES .

1. ELS CIE: ILLES INVISIBLES

2. LA LACTANCIA MATERNA: Normalicemos lo natural

3. ANÁLISIS DE LAS VARIABLES DEL CULTIVO DEL HABA

4. DORMIR NO ES PERDER EL TIEMPO. Estudio epidemiológico de los hábitos de sueño de los adolescentes

5. REFORMA ENERGÉTICA EN UN CENTRO EDUCATIVO

Muchas gracias a todos los participantes y a los miembros del jurado.

Es comunica als pares/mares dels alumnes de 1r i 2n d'ESO que havien anticipat 7,50 € per contractar l'assegurança escolar voluntària que finalment no es subscriurà la pòlissa pel curs 2018-19.

En breu rebreu una carta per mitjà dels vostres fills, informant de la situació i de les instruccions per retornar les quantitats aportades.

Per qüestions d'organització del centre, el programa plurililingüe experimental es desenvoluparà de la següent manera:

1r ESO: Tecnologia en anglés i Educació Física en francés

2n ESO: Música en anglés

3r ESO: Biologia i Geologia en anglés

4t ESO: Educació Física en anglés

Adjuntem en PDF el calendari escolar del curs 2018 - 2019 personalitzat amb la previsió de les nostres activitats. En el segon full venen les explicacions dels distints colors.

Al llarg del curs pot haver modificacions d'aquestes previsions en el calendari.

Esperem que tingueu un bon curs escolar!

L'Equip Directiu

Adjuntamos PDF con el calendario escolar del curso 2018-2019, personalizado con la previsión de nuestras actividades. En la seguna hora vienen las explicaciones de los distintos colores.

A lo largo del curso puede haber modificaciones de las previsiones de este calendario.

Esperamos que tengais un buen curso escolar!

El Equipo Directivo

Descarregar aquest arxiu (calendari ESCOLAR 18-19 web.pdf)calendari ESCOLAR 18-19 web.pdf[ ]Dirección58 kB

Facebook IESMALILLA

Galerías