L'IES Malilla té el plaer de convidar-los a l'acte d'exposició pública dels treballs d'investigació que ha dut a terme l'alumnat del programa de Joves Investigadors.

Les exposicions tindran lloc a la Sala d'Usos Múltiples de l'institut els dies: dimarts 24 i dijous 26 d'abril, a les 17:00.

Més informació, al programa adjunt.

Descarregar aquest arxiu (programa 2018.pdf)programa 2018.pdf[ ]Vicedirectora158 kB

Omplir l'annex II de l'Ordre 7/2016 i presentar-la en el Centre FINS al 25 d'ABRIL.

Ordre 7/2016, 19 d'abril, de la Consellería d'Educació, Investigació, Cultura i Esport

Recordem que la propera setmana rebrem la visita dels pares i mares de l'alumnat de sisé dels col.legis adscrits:

Dimarts 17 d'abril, a les 17:30, famílies de l'alumnat del CP Mateu Cámara i del CM Fernado de los Ríos.

Dijous 19 d'abril, a les 17:30, famílies de l'alumnat del CP Pablo Neruda.

La recepció es farà a la Sala d'Usos Múltiples de l'institut.

Descarregar aquest arxiu (HORARIO EXÁMENES PENDIENTES 2017-18.pdf)HORARIO EXÁMENES PENDIENTES 2017-18.pdf[ ]Secretaría58 kB

IMG 20180112 093241El dia 5 de març, dilluns a les 9:10 en la SUM hi haura la xarrada d'Amparo Baixauli Caballero, membre del cos de bombers de València (quasi, de les úniques dones que desenvolupa este treball a la ciutat ). E

El dia 6 de març. dimarts a les 10:05 en la SUM farem una lectura de poemes per la igualtat en castellà, valencià, anglés i francés. Seran textos literaris que parlen de les dones, del camí que ja han fet i del que ens queda encara per fer. Es visionarà un power point de transfons i estarà dirigit als tercers d'ESO A, C i D. Abans de començar l'acte els alumnes cantaran Cançó de fer camí.

El dia 13 de març , dimarts a las 13:20 en la SUM hi haurà la xarrada  de Carles Fons Poquet. El tema serà "Noves masculinitats", conferència adreçada per a segons de batxillerat.

En totes les portes de les aules  es posaran fotos de dones contemporànies que per una raó o altra són dignes d'admiració en totes les facetes socials, culturals, polítiques, esportives etc.

Per altra banda , ja sabeu que 4t ESO C està treballant en un projecte pilot que analitza cançons per a detectar lletres misògines. Els alumnes han rebut unes sessions d'aprenentatge  per part de "Las Naves" (Ajuntament de València), la Universitat Politècnica i la Universitat de València. Es tracta de l'aplicació MisOFF per a denunciar la música masclista. Aquesta aplicació és un bot (programa informàtic autònom que imita el comportament humà) programat en l'app de missatgeria instantània Telegram i funciona com un perfil comú de la mateixa. Aquest bot guia a qui l'usa a través de diferents preguntes perquè puga analitzar des d'una perspectiva feminista les diferents cançons que més éxit estan tenint actualment en les diferents cadenes de ràdio. Mis OFF (de #Música MisòginaOFF). Sabeu també que vingueren a grabar-nos TV1 i Antena 3.

Per últim, com sabeu, el dia 8 de març hi ha vaga de dones convocada, per això, hem tret les activitats d'eixe dia i respectar el dret a exercir-la.

Els alumnes PAULA PÉREZ i AHMAD SALEH, de 2n de Bat, s'han classificat per a la Fase Nacional de les Olimpiades de Física. És tot un orgull que dos alumnes del nostre centre formen part dels sis alumnes que representaran a València, a nivell nacional. Enhorabona!!

IMG 2295 copia

Descarregar aquest arxiu (IMG_2295 - copia.png)IMG_2295 - copia.png[ ]Vicedirectora2392 kB

f

Ací teniu unes quantes imatges del dia de degustació de les crêpes, en l'assignatura de Francés.

Descarregar aquest arxiu (Fotos CRÊPES francés 2017-2018.odt)Fotos CRÊPES francés 2017-2018.odt[ ]Vicedirectora1497 kB

Cartel Consurso YPM1718

SGD