Desde Mayo '15206810

Un grup d'alumnes (d'acord amb la normativa), ha comunicat a aquesta Direcció la seua intenció de no assistir a classe el 14 de novembre, per a exercir el seu dret a reunió.

Pot adherir-se l'alumnat de 3r i 4t d'ESO, i 1r i 2n de Batxillerat, independentment de la seua edat.

El professorat posarà la falta d'assistència pertinent, i seran els pares, mares o tutors legals de l'alumnat els qui podran justificar-la.

La Direcció.

Un grupo de alumnos (de acuerdo con la normativa), ha comunicado a esta Dirección su intención de no asistir a clase el 14 de noviembre, para ejercer su derecho a reunión.

Puede adherirse al alumnado de 3º y 4º de ESO, y 1º y 2º de Bachillerato, independientemente de su edad.

El profesorado pondrá la falta de asistencia pertinente, y serán los padres, madres o tutores legales del alumnado quienes podrán justificarla.

La Dirección.

El 31 d'octubre passat vint mediadors i mediadores del col·legi Pablo Neruda, acompanyats per la seua Cap d’Estudis Amparo Terrádez, acudiren al nostre institut per a realitzar una primera trobada on compartir experiències. Es va realitzar un taller en el qual practicarem simulacres de mediacions i intercanviarem opinions i consells.

Primer ferem una activitat conjunta per a detectar conflictes i necessitats.

Després varem fer cinc grups de sis alumnes: quatre del Pablo Neruda (dos feien de mediadors i dos tenien un conflicte) i dos de l'IES Malilla (escoltant i observant). L'alumnat anava canviant de grup, realitzant més simulacres i intercanviant opinions.

Una experiència enriquidora per a ambdues parts que estem desitjant repetir.

Podeu accedir a totes les fotos CLICANT ACÍ

All together 1

Bon dia,

Ací teniu el calendari de les Proves Homologades del nivell A2 del MECR d'Anglés i Francés. En el menú de SECRETARIA podeu descarregar els impressos.

PROVES HOMOLOGADES

Sol·licitud de Participació en Secretaria

12 – 16 de novembre de 2018

Publicació de les llistes provisionals d’admesos

20 de novembre de 2018

Esmena de sol·licituds

21 de novembre – 12 de desembre de 2018

Publicació de llistes definitives

12 de desembre de 2018

Publicació de l’estructura dels exercicis corresponents a cadascuna de les destreses

12 de desembre de 2018

Realització de les proves homologades d’Anglés

16 i 17 de gener de 2019

Realització de les proves homologades de Francés

19 i 21 de febrer de 2019

PROVES HOMOLOGADES

Descarregar aquest arxiu (2018 2019 calendari.pdf)2018 2019 calendari.pdf[ ]Dirección232 kB

Davant les intenses pluges i l'alerta meteorològica l’Ajuntament suspén les classes als centres educatius de la ciutat en el que queda de vesprada de hui i tota la jornada de demà divendres, 19 d'octubre. L'institut romandrà tancat

Ante las intensas lluvias y la alerta meteorológica el Ayuntamiento suspende las clases en los centros educativos de la ciudad para lo que queda de la tarde de hoy y mañana viernes 19 durante todo el día. El instituto estarà cerrado.

La nostra alumna del curs passat Paula Pérez Morgado ha obtés el Premi Extraordinari de Batxillerat.

La nostra Enhorabona!

La Biblioteca del centre estarà oberta dimarts i dijous de 13:30 a 17.30 hores