Bona vesprada,

Animem a l'alumnat de l'IES Malilla a col.laborar amb Construint Malilla amb la recollida de joguines i aliments no peribles.

DIJOUS 17 I DIVENDRES 18, PODRAN PORTAR-SE JOGUINES.

DILLUNS 21 I DIMARTS 22, SERAN ALIMENTS NO PERIBLES.

PER A MINIMITZAR LES AGLOMERACIONS, NO ES PERMETRÀ L'ENTRADA DELS PARES I MARES, ÉS PER AIXÒ QUE PREGUEM QUE SI L'ALUMNAT VOL PARTICIPAR, SIGUEN ELLS ELS QUI HO PORTEN. HI HAURÀ UN PUNT DE RECOLLIDA A L'ENTRADA DE L'INSTITUT.

Buenas tardes,

Animamos al alumnado del IES Malilla a colaborar con Construyendio Malilla participando en la recogida de juguetes y alimentos no perecederos.

EL JUEVES 17 Y VIERNES 18, PODRÁN TRAER JUGUETES.

EL LUNES 21 Y EL MARTES 22, ALIMENTOS NO PERECEDEROS.

PARA MINIMIZAR AGLOMERACIONES, NO SE PERMITIRÁ LA ENTRADA DE PADRES Y MADRES, POR ESO ROGAMOS QUE SI EL ALUMNADO DESEA PARTICIPAR, LO HAGAN DIRECTAMENTE ELLOS. HABRÁ UN PUNTO DE RECOGIDA EN LA ENTRADA DEL INSTITUTO.

Adjuntem PDF amb els torns del 2n trimestre.

Adjuntamos PDF con los Turnos del 2º trimestre.

Descarregar aquest arxiu (HORARIO TURNOS 2ª EVALUACIÓN_22.pdf)HORARIO TURNOS 2ª EVALUACIÓN_22.pdf[ ]Dirección420 kB

Estimades famílies les notes de la 1a avaluació ja estan disponibles per a la seua consulta a través de la plataforma ÍTACA WEB FAMÍLIA.

Estimades famílies:

L'institut disposa d'un professor RESPONSABLE COVID. Entre les seues funcions està enregistrar els casos (tant positius com quarantenes) que es produeixen a la comunitat educativa. Els adjuntem un pdf que explica els passos que han de seguir per a comunicar a l'institut qualsevol incidència relacionada amb aquesta malaltia, ja siga una sospita com un cas positiu ja confirmat.

D'altra banda, volem recordar que només informarem dels casos positius a les famílies afectades, les famílies dels contactes estrets i el professorat implicat.

Estimadas familias:

El instituto dispone de un profesor RESPONSABLE COVID. Entre sus funciones está registrar los casos (tanto positivos como cuarentenas) que se producen en la comunidad educativa. Les adjuntamos un pdf que explica los pasos que deben seguir para comunicar en el instituto cualquier incidencia relacionada con esta enfermedad, bien sea una sospecha como un caso positivo ya confirmado.

Por otra parte, queremos recordarles que solo informaremos de los casos positivos a las familias afectadas, las familias de los contactos estrechos y al profesorado implicado.

Descarregar aquest arxiu (INFOGRAFÍA CASTELLANO.pdf)INFOGRAFÍA CASTELLANO.pdf[ ]Vicedirectora50 kB
Descarregar aquest arxiu (INFOGRAFIA VALENCIÀ.pdf)INFOGRAFIA VALENCIÀ.pdf[ ]Vicedirectora43 kB

Passat 13 de novembre, el periòdic Malilla Digital va publicar un extens article sobre el treball d'investigació tutoritzat pel professor Antonio Velázquez i realitzat pels antics alumnes de l'IES Malilla, Pablo Moreira i Yahiya Saleh.

Integrat dins del programa "Joves Investigadors", el treball titulat "Árboles ornamentales en el barrio de Malilla", va ser presentat l'any 2017 i al seu dia va ser publicat per una prestigiosa revista científica internacional.

Ací teniu l'enllaç perquè pugueu accedir-hi amb facilitat.

Enhorabona Antonio!

El pasado 13 de noviembre, el periódico Malilla Digital publicó un extenso artículo sobre el trabajo de investigación tutorizado por el profesor Antonio Velázquez y realizado por los antiguos alumnos del IES Malilla, Pablo Moreira y Yahiya Saleh.

Integrado en el programa "Jóvenes Investigadores", el trabajo titulado "Árboles ornamentales en el barrio de Malilla" fue presentado en el año 2017 y ya fue publicado en una prestigiosa revista científica internacional.

Os dejo el enlace para que podáis acceder con facilidad al artículo.

¡Enhorabuena Antonio!

La biblioteca de l'institut estarà oberta:

DIMARTS i DIJOUS:

13:30h - 15:30  PER A L'ALUMNAT DEL TORN

16:15 - 18:00h  PER A TOT L'ALUMNAT

La biblioteca del instituto estará abierta:

MARTES y JUEVES:

13:30 - 15:30  PARA EL ALUMNADO DEL TURNO

16:15 - 18:00  PARA TODO EL ALUMNADO

Estimades famílies, adjuntem en pdf les GUIES INFORMATIVES DEL CURS 2020-2021, descarregables, i que proporcionen informació adicional a la que els donaran els tutors i tutores.

Reben una salutació cordial.

Estimadas familias, adjuntamos en pdf las GUÍAS INFORMATIVAS DEL CURSO 2020-2021, descargables, y que proporcionan información adicional a la que les darán los tutores y tutoras.

Reciban un saludo cordial.

Descarregar aquest arxiu (Guia 20-21 cas.pdf)Guia 20-21 cas.pdf[ ]Vicedirectora208 kB
Descarregar aquest arxiu (Guia 20-21 val.pdf)Guia 20-21 val.pdf[ ]Vicedirectora286 kB

IMG 20201013 WA0000

Es tracta dels alumnes Pablo Carbonell, Hugo Martínez i Cèlia Muñoz, tutoritzats pels professors Federico Salvador i Alicia Solís, que van obtindre el Primer Premi Nacional del concurs ESDELIBRO, a l'edició del juny de 2020.

Se trata de los alumnos Pablo Carbonell, Hugo Martínez y Celia Muñoz, tutorizados por los profesores Federico Salvador y Alicia Solís, que obtuvieron el Primer Premio Nacional del concurso ESDELIBRO en la edición de junio 2020.

AULES SEGURES

Aules 1