Identificarse

El IES Malilla Tiene el placer de presentar las Bases del III certamen de jóvenes investigadoras para alumnos de bachillerato.

Para más información, pulsar en el siguiente enlace:

Bases III certamen

El IES Malilla tiene el placer de presentarles las Bases del III certamen de jóvenes investigadores para alumnos de bachillerato. Para más información, pulsar en el enlace siguiente:

Bases del III certamen de jovenes investigadores

El IES MALILLA tiene el placer de convocar el tercer certamen JÓVENES INVESTIGADORES para los alumnos de bachiller. Para más información pincha en el enlace siguiente.

Adjuntos:
Descargar este archivo (BASES DEL III CERTAMEN IES MALILLA JÓVENES INVESTIGADORES-2.pdf)BASES DEL III CERTAMEN IES MALILLA JÓVENES INVESTIGADORES-2.pdf[ ]Departamento de Francés169 kB

El IES MALILLA Tiene el placer de convocar el III CERTAMEN JOVENES INVESTIGADORAS. Para más información pincha en el enlace siguiente.

El IES MALILLA Tiene el placer de convocar el III certamen de JÓVENES INVESTIGADORAS. Para más información pincha el enlace siguiente.

Adjuntos:
Descargar este archivo (BASES DEL III CERTAMEN IES MALILLA JÓVENES INVESTIGADORES-2.pdf)BASES III CERTAMEN IES MALILLA JÓVENES INVESTIGADORES[ ]Departamento de Francés169 kB

Aquest curs 2014-2015 l'alumnat i el professorat del programa INTEGRA han posat en marxa un hortet escolar que ha començat a donar els seus fruits: faves, cebes, alls, tomaques i carabasseta... dóna gust veure'l! Gràcies al seu esforç. Podeu vore les fotos a la galeria Picassa.

El passat dissabte 18 d'abril l'Associació de Veïns del barri de Malilla, el Malilla Fúlbol Sala i la Societat Musical del barri de Malilla organitzaren diferents actes dins de les Jornades sobre la Convivència Enganxa't.

alt

Sota el tema Emocions:realitat i virtualitat, l'Enganxa't 2015 aborda la comunicació de les emocions. Amb aquesta intenció, de matí  l'Associació de Veïns va recorrer diferents punts del barri on manifestaren l'emoció del veinat en relació a les accions urbanístiques realitzades pel consistori.

Els alumnes del grup 3er ESO A han realitzat com a treball de fi de curs de l'assignatura de Geografia un mural al voltant del drama que suposa la immigració il.legal cap a les nostres terres i amb el títol GENOCIDI A LA MEDITERRÀNIA. El motiu central del mural és un "collage" de fotografies de cares que representen el 700 morts que va produir l'enfonsament d'un vaixell el passat 18/04/2015 front les costes de Líbia.

AULES SEGURES

Aules 1