Setmana blanca a Boi Taull

Aquesta setmana un grup d'alumnat de 2n, 3r i 4t estan gaudint del tradicional viatge d'esqui de l'IES Malilla, a l'estació Boi Taull.  Hui han començat les classes, que tots han aprofitat molt. Demà visitarem el poble i l'església alt

Última actualización el Martes, 27 de Enero de 2015 22:06

Departament de Física i Química: Pendents

El Departament de Física i Química informa que l'examen de pendents de 3ESO, serà el dia 5 de febrer del 2015. A les 17:30 h. a l'aula 119.

Última actualización el Sábado, 10 de Enero de 2015 15:25

PRACTICAL ENGLISH

IES Malilla Videos

Bea Marqués, Miguel Sánchez Furió, Mónica Ballester and Paula Font are students from IES Malilla school. Recently, when Valencia International visited the school, they and their teacher Concha Pomares told us about some of the activities they have been doing as part of their practical English course.
Whole Group 1small

NOU CONSELL ESCOLAR

El dia 27 de novembre se celebraren eleccions per triar els nous membres del Consell Escolar. Han estat elegits els següents candidats:

-Sector professorat: Rosa Gil, Mª José Pérez, Joan J. Tormo, i Antonio Velázquez.

-Sector mares i pares: Isabel López, Pino Tortajada i Esperanza Olivera.

-Sector alumnat: Mar Ruiz i Sara Gaitán.

-Sector administració: Eva Martínez.

Des de la direcció agraïm la  col·laboració d'aquelles persones que han fet possible aquest nou consell escolar i d'aquells que han estat en les meses.

2,000 Years on the Valencia Underground

El miércoles 5 de noviembre los alumnos de 1º Bachillerato y 4º de ESO disfrutaron de una actividad llevada a cabo por el departamento de inglés en colaboración con  el profesor Bob Yareham, director del periódico digital, Valencia Internacional. http://valencia-international.com/

Los alumnos descubrieron referencias históricas en los nombres de las estaciones del metro de nuestra ciudad.

La actividad se llevó a cabo en inglés de forma que los alumnos practicaron inglés a la vez que aprendieron parte de la historia de nuestra ciudad. Fue ameno a la par que interesante, muy bien valorado por todos los asistentes.

«InicioPrev12345678910PróximoFin»

Pág. 1 de 19