CONVOCATÒRIA DE BEQUES D'AJUDA A L'ESTUDI

Como en años anteriores, se ha publicado la convocatoria de becas de ayudas al estudio, convocadas por el MECyD para las enseñanzas postobligatorias no universitarias y otros estudios superiores no universitarios: Resolución BOE 28 de julio de 2014 191 (07-08-2014)

Plazos de presentación de solicitudes: Hasta 30/09/2014. Se cumplimenta por Internet en la dirección https://sede.educacion.gob.es, apartado “Trámites y servicios” o en la dirección electrónica www.mecd.gob.es

MÁS INFORMACIÓN EN:

Modificado el ( martes, 09 de septiembre de 2014 )

GUANYADORES BEQUES ENGANXA'T 2014 I RESULTATS PROVES PAU

Les alumnes de 4t ESO Yuliana Muscalu, Irene Noguera, Beatriz Marqués i Marta Moya han estat les guanyadores de les beques de llibres per a 1r de batxillerat Enganxa't 2014. Enhorabona a les quatre!!

Per altra banda, volem felicitar als nostres alumnes de 2n batxillerat pels seus resultats a les proves PAU, amb un 100% d'aprovats, i especialment a aquells que per la seua excel·lència han rebut les felicitacions i la invitació del rector de la Universitat Politècnica de València per a elegir alguna de les seues titulacions amb grups de treball d'alt rendiment acadèmic. Enhorabona a tots i totes!!

Modificado el ( miércoles, 02 de julio de 2014 )

BECAS CURSO 2012/2013

Ya se están pagando las ayudas de libros del curso 2012/2013.

Tenéis que comprobar si os han hecho el correspondiente ingreso en vuestra cuenta.

Modificado el ( lunes, 26 de mayo de 2014 )

<< Inicio < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Siguiente > Final >>

Resultados 1 - 4 de 90