JESÚA LÓPEZ MÁÑEZ PASSA A LA FASE NACIONAL DE LA OLIMPIADA DE FÍSICA

alt

El nostre alumne de 2n bat A, Jesúa López Máñez ha passat a la fase nacional de la Olimpiada de Física. El passat dijous 5 de març va rebre l'acreditació i els premis que atorga la Univertisat de València, entre altres ha rebut la matrícula gratuita per al primer any d'estudis universitaris.

La fase nacional es farà al mes d'abril, el dessitgem molta sort!

Adjuntos:
Descargar este adjunto (Jesúa López.pdf)Jesúa López[ ]393 Kb
Última actualización el Martes, 10 de Marzo de 2015 10:02

IV JORNADA DE LA XARXA SUD: 11 DE FEBRER

Dimecres 11 de febrer a les 17.30 a l'IES El Saler tindrà lloc la IV jornada d'intercanvi d'experiències educatives dels instituts publics de la Xarxa Sud. Aquesta jornada esta oberta a tota la comunitat educativa. Les professores Concha Pomares i Inma Ortega, responsables dels programes de Mediació i de Tutories afectives faran una ponència en representació del nostre centre. Esteu tots convidats

Última actualización el Miércoles, 11 de Febrero de 2015 15:10

3r ESO viaja a LONDRES

El nostre alumnat de 3r ESO va viatjar a Londres, en el clàssic viatge organitzat pel departament d'angles de l'IES Malilla, del 5 al 10 de febrer. Podeu vore les fotos a la galeria.

Adjuntos:
Descargar este adjunto (image.jpg)Alumnat a la National gallery [ ]147 Kb
Última actualización el Jueves, 12 de Febrero de 2015 17:04

JESÚA LÓPEZ MÁÑEZ GUANYA EL TERCER PREMI DE LA OLIMPIADA MATEMÀTICA DE LA UPV

Volem felicitar al nostre alumne de 2n batxillerat de Ciències, Jesúa López Máñez, per haver guanyat el tercer premi a la OLIMPIADA MATEMÀTICA de la Universitat Politènica de València. Enhorabona Jesúa!

Última actualización el Martes, 03 de Febrero de 2015 12:04

Setmana blanca a Boi Taull

La setmana del 26 al 30 de gener, un grup d'alumnat de 2n, 3r i 4t ha participat del tradicional viatge d'esqui de l'IES Malilla a l'estació de Boi Taull (Lleida).  Malgrat alguna lesió, el grup ha aprofitat molt les classes i han gaudit de la naturalea i la neu. Podeu vore les fotos a la galeria i si voleu que us passem alguna amb bona resolució, envieu un mail a Esta dirección electrónica esta protegida contra spam bots. Necesita activar JavaScript para visualizarla . Us esperem al proper curs!

alt

Última actualización el Domingo, 01 de Febrero de 2015 16:27