IV JORNADA DE LA XARXA SUD: 11 DE FEBRER

Dimecres 11 de febrer a les 17.30 a l'IES El Saler tindrà lloc la IV jornada d'intercanvi d'experiències educatives dels instituts publics de la Xarxa Sud. Aquesta jornada esta oberta a tota la comunitat educativa. Les professores Concha Pomares i Inma Ortega, responsables dels programes de Mediació i de Tutories afectives faran una ponència en representació del nostre centre. Esteu tots convidats

Última actualización el Miércoles, 11 de Febrero de 2015 15:10

3r ESO viaja a LONDRES

El nostre alumnat de 3r ESO va viatjar a Londres, en el clàssic viatge organitzat pel departament d'angles de l'IES Malilla, del 5 al 10 de febrer. Podeu vore les fotos a la galeria.

Adjuntos:
Descargar este adjunto (image.jpg)Alumnat a la National gallery [ ]147 Kb
Última actualización el Jueves, 12 de Febrero de 2015 17:04

JESÚA LÓPEZ MÁÑEZ GUANYA EL TERCER PREMI DE LA OLIMPIADA MATEMÀTICA DE LA UPV

Volem felicitar al nostre alumne de 2n batxillerat de Ciències, Jesúa López Máñez, per haver guanyat el tercer premi a la OLIMPIADA MATEMÀTICA de la Universitat Politènica de València. Enhorabona Jesúa!

Última actualización el Martes, 03 de Febrero de 2015 12:04

Setmana blanca a Boi Taull

La setmana del 26 al 30 de gener, un grup d'alumnat de 2n, 3r i 4t ha participat del tradicional viatge d'esqui de l'IES Malilla a l'estació de Boi Taull (Lleida).  Malgrat alguna lesió, el grup ha aprofitat molt les classes i han gaudit de la naturalea i la neu. Podeu vore les fotos a la galeria i si voleu que us passem alguna amb bona resolució, envieu un mail a Esta dirección electrónica esta protegida contra spam bots. Necesita activar JavaScript para visualizarla . Us esperem al proper curs!

Última actualización el Domingo, 01 de Febrero de 2015 16:27

Departament de Física i Química: Pendents

El Departament de Física i Química informa que l'examen de pendents de 3ESO, serà el dia 5 de febrer del 2015. A les 17:30 h. a l'aula 119.

Última actualización el Sábado, 10 de Enero de 2015 15:25

«InicioPrev12345678910PróximoFin»